2016 - 2017 AKADEMİK YILI BURS ÖDEMELERİ ve GİDEN FARABİ ÖĞRENCİLERİMİZİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER !!! - 17.8.2016

GİDEN TÜM FARABİ ÖĞRENCİLERİMİZİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

 DÖNEM İÇİNDE YAPILACAK İŞLEMLER :

1.) İletişim Bilgilerinizde ve Banka Hesap Bilgilerinizde değişiklik olduğu takdirde; En kısa zamanda ÇAKÜ Farabi Ofisini arayarak veya mail göndererek mutlaka İletişim ve Banka Hesap Bilgilerinizi güncelleyiniz.

2.) Farabi Bursunuzu alabilmeniz ve düzenli bir şekilde ödenebilmesi için (%70 + %30) sigortalı olarak bir işte çalışmamanız ve devamsızlık yapmamanız gerekmektedir. Bu yüzden Farabi Öğrenciliğinizin devam ettiğini görebilmemiz amacıyla; Güz Dönemi ilk 4 ay (her ayın ilk haftasında) gitmiş olduğunuz Üniversitede eğitime devam ettiğinizi gösteren Öğrenci Belgesi ve Sigortalı olarak herhangi bir işte çalışmadığınıza dair Belgeyi (SGK`dan veya E-Devlet şifreniz ile 4A Hizmet Dökümü) farabi@karatekin.edu.tr adresine Mail veya 0 376 212 68 99 nolu numaraya Fax göndermeniz gerekmektedir. Elimize ulaşan belgelerin kontrolleri yapıldıktan sonra her ay, toplamda 4 Ay (Güz Dönemi) vermiş olduğunuz ilgili hesaba Farabi Bursu yatırılacaktır. YÖK`ün aktarımına göre İlk ödeme Ekim Ayında (Yetişmediği takdirde Kasım Ayında 2 Aylık Ödeme), Son ödeme Ocak ayında yapılacaktır. Saklı tutulan %30`luk kısmın ödemesi ise; okumuş olduğunuz Üniversitenin ÇAKÜ Farabi Ofisine göndermiş olduğu Güz Dönemi Transkriptine göre Mart ayı içerisinde yapılacaktır.

NOT : E-Devlet şifreniz ile https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden Öğrenci Belgesi ve SGK 4A Hizmet Dökümü Belgesi alınabilmektedir.

2016 - 2017 Dönemi Farabi Aylık Burs Tutarı 400,00 TL. Toplam Burs Tutarı 1.600,00 TL. olup, Aşağıdaki Gibi Ödenecektir.

  • 1. Ödeme - %70 : 280,00 TL. (Ekim 2016)
  • 2. Ödeme - %70 : 280,00 TL. (Kasım 2016)
  • 3. Ödeme - %70 : 280,00 TL. (Aralık 2016)
  • 4. Ödeme - %70 : 280,00 TL. (Ocak 2017)
  • 5. Ödeme - %30 : 480,00 TL. (Mart 2017)

3.) Ders kayıtlarınızı hazırlamış olduğunuz Güz ve Bahar Dönemi Öğrenim Protokollerine göre yapınız. Seçmiş olduğunuz dersin açılmaması veya Ders Programınızın çakışması gibi nedenlerden dolayı, Ders Eklemek veya Ders Çıkarmak istediğinizde gitmiş olduğunuz Üniversitenin Farabi Ofisi ile irtibata geçiniz ve ÇAKÜ Farabi Web Sayfamızda bulunan Ekle-Sil_Formunu düzenleyip, oradaki Farabi Ofisine teslim ediniz ve değişikliği mutlaka bize bildiriniz.

4.) II. Öğretim olan Öğrencilerimiz; Harçlarını Çankırı Karatekin Üniversitesi`ne yatırıp, Ders Kayıtlarını Gittikleri Üniversiteye yapacaklardır.

. . . Hepinize başarılar diler, verimli bir yıl geçirmenizi temenni ederiz . . .

DÖNEM SONUNDA YAPILACAK İŞLEMLER :

5.) Güz + Bahar Dönemini tamamladığınızda yılsonunda mutlaka gitmiş olduğunuz Üniversitenin ilgili bölümü ile İlişik Kesme İşlemini (Öğrenci Kimliği teslimi, Kütüphane ile ilgili işlemler vs.) yapınız ve bu işlemler ile ilgili size verilen belgeleri yine gitmiş olduğunuz Üniversitenin Farabi Ofisine teslim ediniz. İlişik Kesme İşlemini yapmayan öğrencilerin Transkriptleri ve Katılım Belgeleri karşı Üniversite tarafından Üniversitemize gönderilmemektedir. Katılım Belgelerinizi Koordinatörlüğümüze ulaştıktan sonra temin edebilirsiniz.

6.) Güz + Bahar Dönemini tamamlayıp karşı Üniversite ile İlişik Kesme İşlemlerini yaptıktan sonra, ÇAKÜ Farabi web sayfamız Belgeler - Formlar başlığı içinde bulunan Öğrenci_Nihai_Raporu Formunu bilgisayar ortamında doldurarak, Mevzuat gereği mutlaka 0 376 212 68 99 nolu numaraya Fax veya farabi@karatekin.edu.tr adresine Mail olarak göndermeniz gerekmektedir.


  • ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
  • Farabi Değişim Programı Koordinatörlüğü
  • Tel: 0 376 213 26 26 (Dahili:2445)
  • Fax: 0 376 212 68 99
  • E-posta: farabi@karatekin.edu.tr


Duyuru Tarihi: 17.8.2016